جمعه 10 فروردين 1403-3:7 شمسی /3/29/2024 3:07:02 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:47488
  • زمان انتشار:يکشنبه 4 دی 1401-13:39

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو) اعلام کرد: دارندگان محصولات ایران خودرو می‌توانند در جشنواره جمعه‌های آپشن آپکو، قطعات و تجهیزات مورد نیاز محصولات خود را با استاندارد و کیفیت مناسب با تخفیف خریداری کنند.
عرضه قطعات آپشن محصولات ایران‌خودرو در جمعه‌های آپکویی

به گزارش خودرونامه، امیر خلج اسعدی با بیان این مطلب اظهار کرد: برای ایجاد دسترسی راحت مشتریان به قطعات آپشنال، جشنواره جمعه‌های آپکویی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در جمعه‌های آپکو، امکان خرید قطعات ایمنی، تجهیزات و آپشن‌های مورد نیاز محصولات ایران خودرو با گارانتی و تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی فراهم شده است.
خلج اسعدی به توسعه شبکه شرکت آپکو در خارج از گروه صنعتی ایران‌خودرو اشاره کرد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته در سطح شهر تهران، در کنار نمایندگی‌های مرکزی ایران خودرو، چهار مرکز که دارای استانداردهای شرکت آپکو هستند به ارایه خدمات آپشنال به محصولات ایران خودرو اقدام می‌کنند و طرح‌هایی برای توسعه شبکه فروشگاه‌های آپکو در سطح کشور داریم.
مدیرعامل آپکو از اجرای طرح‌های توسعه شبکه فروشگاه‌های آپکو در سطح کشور خبر داد و گفت: در کنار قطعات و تجهیزات ایمنی و آپشن با حفظ گارانتی خودرو، سرامیک رنگ بدنه محصولات ایران خودرو با آخرین فناوری و تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود که این پوشش علاوه بر زیبایی سبب مقاومت خودرو در برابر نور، لکه‌های آب و ساییدگی است، این خدمت آپکو با گارانتی سه ساله به مشتریان عرضه می‌شود.
گفتنی است، جمعه‌های آپکو در دو جمعه هر ماه برگزار می‌شود که در هر جمعه دارندگان محصولات پس از اعلام فراخوان در این جشنواره شرکت می‌کنند. در آذرماه دارندگان دو محصول هایما و تارا در جشنواره آپشن شرکت کردند. در حاشیه این جشنواره نسیم راشدی قهرمان رالی کشور با محصول پژو ۲۰۶ حرکات نمایشی انجام داد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین