جمعه 31 فروردين 1403-18:37 شمسی /4/19/2024 6:37:43 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:34401
  • زمان انتشار:يکشنبه 11 ارديبهشت 1401-20:13

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در پيامي فرا رسيدن روز جهاني كارگر را به جامعه بزرگ كارگري كشور به ويژه كارگران شريف و زحمتكش گروه خودروسازي سايپا تبريك گفت.
پيام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به مناسبت روز كارگر

به گزارش خودرونامه، در پیام محمدعلي تيموري؛ مديرعامل و نایب رییس هیات مدیره گروه خودروسازي سايپا آمده است:

یازدهم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی کار و کارگر را به کارگران خدوم و زحمتکش ایران اسلامی به ویژه جامعه بزرگ کارگری گروه خودروسازی سایپا، تبریک عرض می كنم؛ بدون تردید، نقش مهم و تاثیرگذار کارگران گروه خودروسازي سايپا در پيشبرد اهداف و توسعه صنعت خودرو كشور بی بدیل و انکارناپذیر است.

از اين رو اميدوارم در سالي كه به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام گذاري شده است، كارگران اين مجموعه هم راستا با شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، تلاش مضاعف داشته باشند تا بتوان در مسير رشد و تعالي صنعت خودرو گام هاي محكم تر و اساسي تر برداشت.

گروه خودروسازي سايپا، با برخورداري از كارگران دلسوز و متعهد، تلاش مي كند كه نقش خود را در كمك به اقتصاد ملي و ايجاد اشتغال به نحو مطلوب ایفا كند. بدین جهت در سایه همراهي، همدلی و مشارکت بین کلیه بخش هاي گروه خودروسازي سايپا، مجموعه هاي تابعه، زنجيره توليد و خدمات پس از فروش مي توان در راستاي تحقق اهداف ترسيم شده، حركت كرد.

رجاء واثق دارم که با روحیه جهادی در فرهنگ جامعه کارگری کشور، دستاوردهاي ارزشمند و غرور آفريني حاصل و صنعت خودرو كشور كه سال ها مورد شديدترين تحريم ها واقع شده است، سربلند شود و رضايت كامل مردم از خودرو ايراني به دست آيد.

ضمن تبریک مجدد روز جهانی کاروکارگر، از درگاه خداوند متعال، برای همه كارگران عزيز كشورمان سلامتي و موفقیت روزافزون مسالت می کنم.

 

محمد علی تیموری

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین