پنجشنبه 9 فروردين 1403-18:13 شمسی /3/28/2024 6:13:27 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:34354
  • زمان انتشار:چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401-20:56

گروه خودروسازي سايپا، پيش فروش خودروي شاهين را بدون انجام قرعه كشي از فردا آغاز مي كند و تمام متقاضيان تا تكميل ظرفيت فرصت ثبت نام دارند.  
آغاز پيش فروش شاهين از فردا/ شاهين بدون قرعه كشي عرضه مي شود

به گزارش خودرونامه، گروه خودروسازي سايپا دومين مرحله از پيش فروش محصول شاهين را از فردا (۸ ارديبهشت) ساعت  ۱۰ صبح آغاز مي كند و اين امر تا تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت.

در اين مرحله از فروش، شاهين جي عرضه مي شود و زمان تحويل اين خودرو در ماه هاي مرداد و شهريور در نظر گرفته شده است، بر اين اساس متقاضيان با مراجعه به آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com مي توانند نسبت به ثبت‌نام خودرو یاد شده اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای توزیع مناسب خودرو به متقاضیان و ۸ فرمان رئیس جمهور که اواخر سال گذشته ابلاغ شد و در آن به حذف تدریجی روند قرعه کشی با افزایش عرضه تاکید شده بود و همچنین پیگیری های وزیر صنعت، معدن و تجارت، خودرو شاهین را از فرآیند قرعه کشی حذف کرد.

يكي از برنامه هاي مهم گروه خودروسازي سايپا در سال جاري افزايش توليد و ارتقای کیفیت شاهين است و این خودرو كه محصول به روز بازار است، طي 45 روز با تلاش شبانه روزي كارگران و مهندسان در روزهاي پاياني سال گذشته، ارتقاي كيفيت قابل توجهی نسبت به گذشته داشته است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین