جمعه 10 فروردين 1403-1:38 شمسی /3/29/2024 1:38:16 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:3120
  • زمان انتشار:دوشنبه 11 آذر 1398-13:30

بررسی آمارهای سامانه کدال حاکی از تولید ۶۱ هزار و ۷۱۷ دستگاه خودرو از سوی گروه پارس خودرو از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه است.
تولید پارس خودرو از ۶۱ هزار دستگاه گذشت

به گزارش خودرونامه، بیشترین تولیدات این گروه از خانواده X100 (پراید) است که در این مدت موفق به تولید ۵۸ هزار و ۹۷ دستگاه از آن شد.

برپایه آمارهای سامانه یاد شده، پارس خودرو در این مدت دو هزار و ۹۲۰ دستگاه خودرو در گروه رنو و ۱۹۳ دستگاه خودرو در گروه برلیانس تولید کرد.

با توجه به اینکه تا پایان مرداد ماه نیز همین رقم برای تولیدات گروه رنو ثبت شده بود، نشان می دهد هیچ محصولی از این گروه در شهریور، مهر و آبان ماه تولید نشد.

تولید ۵۰۱ دستگاه خودرو در گروه Q200 (کوئیک) و تنها ۶ دستگاه خودرو در گروه S200 (ساینا) در این مدت قابل اشاره است.

آمارهای یاد شده در حالی است که تولید محصولات گروه X100 (پراید)، گروه  Q200(کوئیک) و گروه  S200 (ساینا) بصورت حق الزحمه ای برای شرکت سایپا انجام می‌شود .

سامانه کدال همچنین به تولید نشدن خودروهای ریچ P27‌ و ون دولوکس در شرکت پارس خودرو از ابتدای امسال اشاره دارد، این در حالی است که از حدود یک سال و نیم پیش تولید خودروی ریچ به شرکت زامیاد منتقل شده است.

 آمار آبان ماه

در آبان ماه امسال در مجموع هفت هزار و ۲ دستگاه خودرو در پارس خودرو تولید شد که سهم پراید ۶ هزار و ۵۳۱ دستگاه، سهم کوئیک ۴۶۵ دستگاه و سهم ساینا ۶ دستگاه بوده است.

  منبع: ایرنا

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین