سه شنبه 28 فروردين 1403-11:14 شمسی /4/16/2024 11:14:37 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:3031
  • زمان انتشار:شنبه 6 مهر 1398-18:21
مدیرعامل گروه صنعتی ايران خودرو اعلام کرد:

مدیرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از بازگشت فرآیند تامین قطعات به مجموعه فعالیت‌های شركت ساپكو با تصويب هيات مديره ايران خودرو خبر داد.
ماموریت‌های جدید ساپکو

 به گزارش خودرونامه، فرشاد مقيمي در بازديد از شركت ساپكو با بیان اینکه "تامین به‌موقع و با کیفیت" محور توليد در گروه صنعتي ايران خودروست، پیوستن دوباره تامین و فرايندهاي مرتبط با آن را به ساپکو از جمله فرايند برنا‌‌مه ریزی، اقتصادی و کیفیت، نخستین گام اصلاح فرایندهای این شرکت دانست.

 وی با اشاره به ابلاغیه پنج بندي ماموریت‌های جدید ساپکو تصریح کرد: برای توسعه و پیاده سازی مدل جامع ارتباط با تامین کنندگان، نظام مند ساختن پرداخت‌ها، تدوین دستورالعمل و شاخص‌های تعیینMRP  (تسهيم سهم سازندگان) و تشكيل كميته راهبردي تعيين قيمت قطعات در ساپكو، لزوم حضور تمامی فرایندهای تامین بطور متمركز در اين شركت احساس می‌شد.

فرشاد مقيمي خاطرنشان كرد: بر همين اساس، تامين و فرايندهاي آن با رويكردي جديد به ساپكو بازمي گردد؛ به گونه‌اي كه تعيين ‌MRP خودرو از سوي ايران خودرو و تعيين سهم سازندگان توسط ساپكو صورت خواهد گرفت.

وي همچنين، معماری مجدد زنجیره تامین را برای تعمیق و توسعه خودکفایی قطعات در کشور ضروری برشمرد و از تدوين برنامه اجرايي بازنگري فرايندها و استخراج ريز فعاليت هاي آن طي دو هفته آينده خبر داد.

مديرعامل ايران خودرو بازنگري در اين فرايندها را با هدف پررنگ ساختن فعاليت‌هاي طراحي مهندسي، توانمندسازي زنجيره تامين و تعميق خودكفايي براي انجام پروژه هاي محصولي ضروري دانست.

وي در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام گام های بعدی احیاي ساپکو و تقویت طراحی و مهندسی در سطح زنجیره تامین، داخلی سازی در کشور به رویکردی پایدار تبدیل شود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین