شنبه 1 ارديبهشت 1403-9:16 شمسی /4/20/2024 9:16:28 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:26780
  • زمان انتشار:يکشنبه 3 بهمن 1400-1:21
خودروهای دپویی چگونه تجاری سازی می شوند؟

خودروسازان بزرگ کشور در حالی هر چند وقت یکبار خبر از تکمیل محصولات ناقص خود می دهند که با استفاده از تاکتیکی جدید نسبت به تجاری سازی این خودروها اقدام می کنند.
تاکتیک ناقص خودروسازان

به گزارش خبرنگار خودرونامه، گفته می شود نزدیک به ۱۷۵ هزار خودرو در پارکینگ خودروسازان بزرگ دپو شده که بحث بر سر ناقص بودن یا احتکاری بودن شان هنوز وجود دارد.

با این حال خودروسازان می گویند این محصولات همه ناقص هستند و تا قطعه نرسد امکان تجاری سازی شان نیست. هرچه هست، خودروسازان در تکمیل خودروهای ناقص تاکتیک خاصی به کار می برند. طبق این تاکتیک، آنها از تولید کم کرده و به همان اندازه محصولات ناقص را تکمیل می کنند. به عنوان مثال، وقتی قرار است ۱۰ هزار خودرو ناقص تکمیل شود، به همان اندازه از تولید کاسته می شود تا قطعات مخصوص خط تولید در ناقصی ها به کار گرفته شوند.

بنابراین تکمیل خودروهای ناقص در شرایط فعلی عملا به کاهش تولید منجر می شود. این در حالی است که خودروسازان می توانند با اخذ مجوز از وزارت صمت، تولید را متناسب با قطعات موجود و بدون ناقصی انجام دهند. هرچند در این صورت نیاز پایین می آید، اما حداقل شر خودروهای ناقص کم خواهد شد.

 


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین