جمعه 31 فروردين 1403-21:0 شمسی /4/19/2024 9:00:39 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:26414
  • زمان انتشار:يکشنبه 21 آذر 1400-17:24

ثروتمندترین مرد جهان و مدیر عامل شرکت خودروسازی آمریکایی تسلا در توییتی از تصمیم خود برای رها کردن شغل هایش و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر خبر داد.
نظرخواهی ایلان ماسک برای رها کردن شغل‌هایش و تبدیل شدن به اینفلوئنسر

به گزارش خودرونامه به نقل از رویترز، ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان و مدیر عامل شرکت خودروسازی آمریکایی تسلا روز پنجشنبه در توییتی از تصمیم خود برای رها کردن شغل هایش و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر خبر داد.ماسک در توئیت خود بدون اشاره به جزئیات گفت: به ترک کردن شغل‌هایم و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر تمام وقت فکر می کنم. نظر شما چیست؟هنوز مشخص نیست که ماسک، یکی از کاربران پرکار پلت فرم رسانه های اجتماعی، در مورد کناره گیری از شغل های خود جدی است یا خیر.

ماسک که همچنین موسس و مدیر عامل شرکت فضایی اسپیس ایک است و ریاست شرکت استارت‌آپ تراشه‌های مغزی نورالینک Neuralink و شرکت زیرساخت بورینگ The Boring Company را بر عهده دارد، طی اظهاراتی در ماه ژانویه پیش بینی کرده بود که تا چند سال آینده مدیرعامل تسلا خواهد بود.وی در آن زمان گفت: خوب خواهد بود که به جای کار شبانه روزی و کار کردن 7 روز در هفته از زمانی که از خواب بیدار می‌شوم تا زمانی که به رختخواب می روم، کمی وقت آزاد بیشتری داشته باشم. کار فشرده است.ماه گذشته نیز وی از دنبال کنندگان خود در توییتر برای فروش 10 درصد از سهام خود در شرکت تسلا نظرخواهی کرد که اکثریت با آن موافقت کردند.او از آن زمان تاکنون بخشی از سهام خود در این شرکت را به ارزش نزدیک به 12 میلیارد دلار فروخته است.

منبع: تسنیم


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین