جمعه 10 فروردين 1403-11:12 شمسی /3/29/2024 11:12:56 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:25919
  • زمان انتشار:چهارشنبه 28 مهر 1400-16:2
دبیر انجمن خودروسازان ایران:

خودرو تارا به عنوان جدید ترین محصول ایران خودور با تایید رسمی‌و ایمارک بین المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده، اولین خودروی ایرانی است که برای حضور در بازارهای اروپایی آمادهمی‌شود تا از اعتبار صنعت خودروی کشورمان دفاع کند.
ایران خودرو به فکر صادرات تارا اتوماتیک باشد

به گزارش خودرونامه، احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران با اشاره این موضوع حال تاکید کرد: تارا نتیجه یک سال تلاش و هماهنگی همه بخش‌‌‌های مهم ایران خودرو و قطعه سازان، نمونه روشنی از خودباوری و خوداتکایی کارشناسان و مهندسان کشورمان هست که در شرایط دشوار تحریم نقطه عطفی در صنعت خودرو ایجاد کردند.

وی با اشاره به استانداردهای سختگیرانه ایمارک افزود: هر خودرو برای حضور در بازار اروپا باید استاندارندهایی مانند تست تصادفات جاده ای، ایمنی عابر پیاده و میزان آلایندگی را رعایت کند و خودرو تارا از این آزمون کارنامه موفقی را از ان خود کرد.

نعمت بخش با ابراز خرسندی از ورود تارا اتوماتیک به بازار در هفته‌‌‌های آینده گفت: با توجه به تحویل به موقع و استقبال مشتریان از خودرو تارا دنده ای، اقدام ایران خودرو در عرضه مدل اتوماتیک اقدام ارزشمندی برای تکمیل سبد محصولات و همچنین پاسخگویی به نیاز مشتریان خواهد بود.

وی ادامه داد: تارا جدیدترین محصول پلتفرم ایران خودرو با توجه به قوای محرکه و ایمنی بالا از محصولات مشابه یک سر و گردن بالاتر است و با این عملکرد و سربلند از آزمایش‌‌‌های مختلف، تا سال‌هامی‌تواند در بازار خودروی کشور بدرخشد.

نعمت بخش با بیان این‌که این خودرو در شرایط سخت تحریمی‌متولد شد گفت: برگزاری میزهای خودکفایی و تاکید مدیریت ارشد ایران خودرو در استفاده از توان داخلی، نتیجه پرباری برای ایران خودرو داشت و آن تولید و عرضه خودروی تارا در دو مدل دنده ای و اتوماتیک بود.

دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: توجه ویژه مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برای طراحی و تولید این خودرو با همکاری قطعه سازان برای اولین بار در ایران با این کیفیت و سرعت صورت گرفته است که جا دارد در سال مانع زادیی از تولید شاهد رشد و توسعه روز افزون صنعت خودروسازی کشور و درخشش آن در بازارهای صادراتی باشیم.

وی تارا اتوماتیک را خودرویی لوکس توصیف کرد و گفت: این خودرو ایمنی، راحتی و آرامش برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد و با این امکانات قابلیت عرضه و حضور در بازارهای جهانی را دارد و قدم بعدی ایران خودرو باید صادرات این خودرو باشد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین