جمعه 7 ارديبهشت 1403-1:5 شمسی /4/26/2024 1:05:41 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:25799
  • زمان انتشار:دوشنبه 12 مهر 1400-17:42
خودروسازان باید تا انتصاب رئیس جدید شورای رقابت صبر کنند

در حالی که طبق زمان بندی شورای رقابت، موعد اعلام قیمت جدید خودروهای داخلی برای نیمسال دوم رسیده است، تغییر رئیس این شورا، قیمت را بلاتکلیف کرده است. 
بلاتکلیفی قیمت خودرو

به گزارش خبرنگار خودرونامه، با پایان دوره مدیریت در شورای رقابت، رضا شیوا سکاندار این شورا در هشت سال گذشته، از مردم حلالیت طلبید و اعلام کرد که با توجه به اتمام مسوولیتش، قیمت جدید خودروهای داخلی به وی ارتباطی ندارد.

حالا شورای رقابت در انتظار حکم رئیس جمهور برای سکاندار جدیدش است و طبعا تا وقتی رئیس جدید معرفی نشود، خبری از اعلام قیمت خودروهای داخلی برای نیمسال دوم نخواهد بود. این در حالی است که با توجه به فرا رسیدن نیمه دوم سال، خودروسازان و شهروندان منتظر اعلام قیمت جدید خودروها توسط شورای رقابت هستند. خودروسازان بخشی از محصولات پیش فروشی خود را تحویل نداده و در انتظار اعلام قیمت های جدید هستند تا پروسه تحویل با قیمت روز را آغاز کنند.

بنابراین بخشی از مشتریان با وجود فرا رسیدن موعد تحویل خودروهایشان، هنوز موفق به دریافت خودروهای ثبت نامی نشده و باید منتظر بمانند تا قیمت های جدید از سوی شورای رقابت اعلام شود. رئیس جمهور تا به امروز رئیس جدید شورای رقابت را معرفی نکرده، با این حساب قیمت جدید خودروها فعلا بلاتکلیف است.

باید منتظر ماند و دید سکاندار جدید شورای رقابت چه سیاستی را در قبال قیمت خودرو در پیش می گیرد و آیا به سیستم قبلی وفادار می ماند یا فرمول و روشی دیگر را برای تعیین قیمت خودروهای داخلی در پیش خواهد گرفت. 


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین