پنجشنبه 9 فروردين 1403-15:19 شمسی /3/28/2024 3:19:14 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:25238
  • زمان انتشار:چهارشنبه 13 مرداد 1400-17:35
خودروساز آبی‌پوش در تیرماه نیز رشد درآمد را ثبت کرد؛

بیشترین نرخ فروش را طی این دوره یک‌ماهه در اختیار محصول «پژو ۲۰۰۸» با ۷.۱۲۰.۹۳۲.۰۳۹ ریال مشاهده می‌کنیم که ۱۰۳ دستگاه خودرو را در ماه به فروش رسانده است.
ایران خودرو در مسیر درآمد و تولید

به گزارش خودرونامه، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۶۰.۹۱۴ میلیارد ریال اعلام کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ نیز میزان درآمدی که این شرکت خودروساز از خود بر جای گذاشته برابر با ۱۷۴.۸۷۸ میلیارد ریال ارائه‌شده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده شرکت ایران‌خودرو به مبلغ ۳۰۱.۶۵۶ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.
درآمد‌های ثبت‌شده "خودرو" در تیرماه
بر پایه این گزارش، خودروساز آبی‌پوش در تیرماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد ۲۸۶ درصدی مواجه شد و از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه نیز میزان درآمدی که به ثبت رسانده با رشد ۵۳ درصدی در مقایسه با سال گذشته روبه‌رو بوده، همچنین لازم به ذکر است که این خودروساز در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۲۶ درصدی درآمد را مشاهده کرده است.

بیشتر بخوانید: زیان خالص، عضو تحمیلی در خانواده "خودرو"

بیشترین میزان درآمد این خودروساز جاده مخصوصی در تیرماه از فروش «گروه پژو» با ۳۹.۲۷۰ میلیارد ریال بوده و گروه بعدی نیز در اختیار «دنا» با ۱۲.۹۷۹ میلیارد ریال بود؛ همچنین بیشترین نرخ فروش را طی این دوره یک‌ماهه در اختیار محصول «پژو ۲۰۰۸» با ۷.۱۲۰.۹۳۲.۰۳۹ ریال مشاهده می‌کنیم که ۱۰۳ دستگاه خودرو را در ماه از طریق مزایده به فروش رسانده است.

شرکت ایران‌خودرو در تیرماه سال جاری مجموع فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۴۴.۴۳۰ دستگاه اعلام کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ نیز میزان خودرو‌های فروش رفته این شرکت خودروساز برابر با ۱۳۳.۹۵۱ دستگاه ارائه‌شده است.

مقدار فروش اعلام‌شده "خودرو" در تیرماه
بر همین اساس، این شرکت خودروساز در تیرماه میزان فروش محصولات خود را نسبت به ماه گذشته با افزایش ۲۱ درصدی مواجه بوده، از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه نیز مقدار فروش ایران‌خودرو رشد ۳۰ درصدی را در مقایسه با سال گذشته روبه‌رو بوده است.

مقدار محصولات فروش رفته این خودروساز جاده مخصوصی در آغاز فصل تابستان از بازار داخلی به‌دست‌آمده، بیشترین میزان فروش محصول مربوط به «گروه پژو» با ۳۳.۱۲۸ دستگاه بوده و محصول بعدی نیز «دنا» با ۵.۴۶۷ دستگاه بوده، بیشترین تولید را طی این دوره یک‌ماهه در اختیار محصول «گروه پژو» با ۳۶.۲۲۸ دستگاه مشاهده می‌کنیم.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین