پنجشنبه 30 فروردين 1403-19:55 شمسی /4/18/2024 7:55:03 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:24859
  • زمان انتشار:سه شنبه 8 تير 1400-15:59
وزیر صمت خبر داد

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با تلاش خودروسازان و قطعه‌سازان، وابستگی چهار میلیارد دلاری صنعت خودروسازی‌ به خارج امروز به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش یافته و عمق داخلی‌سازی‌ها افزایش یافته است.
کاهش ارزبری صنعت خودرو

به گزارش خودرونامه، «علیرضا رزم‌حسینی» در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین ایدرو، ۲ خودروساز بزرگ کشور، بنیاد شهید و بانک مرکزی این موضوع را اعلام کرد.

براساس این تفاهم‌نامه ایران خودرو و سایپا متعهد به تحویل ۳۰ هزار دستگاه خودرو به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و مدافعان حرم شدند.

  وزیر صمت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، افزود: در هر نظام و حکومتی، فداکاران و سربازان وطن مورد تجلیل قرار می‌گیرند و بر اساس قانون خدماتی به آنان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: تفاهم‌نامه امروز بر اساس قانون مجلس به منظور کمک به ایثارگران به‌ویژه افرادی که مشکل رفت و آمد دارند اجرایی می‌شود و تحویل این خودروها از محل افزایش تولید خودروسازان خواهد بود.

رزم حسینی بیان‌داشت: با تلاش خودروسازان و قطعه‌سازان، وابستگی چهار میلیارد دلاری صنعت خودروسازی‌ امروز به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش یافته و عمق داخلی‌سازی‌ها افزایش یافته است.

وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به تلاش خودروسازان برای افزایش کیفی تولیدات، تصریح‌کرد: امسال افزایش تولید نسبت به سال گذشته محقق خواهد شد و خودروسازان، تنوع در تولید و ارائه محصولات جدید را در برنامه دارند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین