سه شنبه 29 اسفند 1402-15:5 شمسی /3/19/2024 3:05:11 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:24737
  • زمان انتشار:چهارشنبه 26 خرداد 1400-20:52
یک نماینده مجلس شورای اسلامی؛

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به افزایش تولید خودرو در شرکت سایپا و کمک این شرکت به رونق و جهش تولید در دو سال گذشته، گفت: سایپا سال‌های موفقیت‌آمیزی را تجربه می‌کند.
سایپا سال‌های موفقیت‌آمیزی را تجربه می‌کند

به گزارش خودرونامه به نقل از اقتصادآنلاین، علیرضا پاک‌فطرت نماینده شیراز با اشاره به سیاست مجلس در قبال صنعت خودرو اظهار داشت: حمایت مجلس از صنعت خودرو در افزایش تولید و ارتقای کیفیت خیلی مؤثر است چرا که صنعت خودرو یک صنعت مادر است که می‌تواند صنایع دیگر از جمله تولید کالاهای اساسی در کشور را رونق دهد.

وی افزود: مجلس همواره حامی تولید بوده و به خصوص از صنعت خودرو که موجب افزایش اشتغال و رونق تولید در کشور می‌شود حمایت قاطعی می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجلس باید با حمایت‌های خود از تولیدات شرکت سایپا، زمینه ارتقای کیفیت خودرو داخلی را فراهم کند، عنوان کرد: سایپا در دو سال گذشته عملکرد نسبتاً موفقی داشته است.

پاک‌فطرت گفت: سایپا هم از نظر کیفیت و هم کمیت حرکت رو به جلو داشت از طرفی با جلوگیری از واردات خودروهای لوکس، مدیران خودروساز به این باور رسیدند که می‌توانند همین خودرو را در داخل تولید کنند.

وی افزود:‌ امیدواریم روند تولیدی که شرکت سایپا در پیش گرفته است همچنان در سال‌های آینده ادامه داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ادامه خط تولید سایپا در دوران تحریم و به‌رغم خروج شرکت‌های خودروسازی خارجی از ایران گفت:‌ این اقدام سایپا هم مثبت ارزیابی می‌شود چرا که باعث شد تولید خودرو در داخل در جهت خودکفایی و خوداتکایی ادامه یابد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین