سه شنبه 29 اسفند 1402-8:4 شمسی /3/19/2024 8:04:11 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:24735
  • زمان انتشار:چهارشنبه 26 خرداد 1400-11:11

در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد،‌ گروه صنعتی ایران خودرو موفق به دریافت تندیس زرین شد.
تندیس زرین رضایتمندی مشتری به ایران خودرو رسید

به گزارش خودرونامه، در این اجلاس سراسری که به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن همایش رایزن برگزار شد، شرکت های تولیدی بزرگ و موثر در اقتصاد کلان کشور براساس شاخص هایی نظیر مدیریت و رهبری بازار و مشتری مداری، برآورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری، نوآوری و ایجاد شبکه های جدید ارتباط با مشتریان، میزان رضایت مشتریان و ارزیابی آن و فعالیت های بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری مورد ارزیابی قرار گرفتند که براساس نتایج این ارزیابی، گروه صنعتی ایران خودرو تندیس زرین دریافت کرد.
در این اجلاس که معاون حقوقی رییس جمهوری، معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان ملی بهره وری، رییس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی، نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسوولان حضور داشتند، بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو این تندیس زرین را به نمایندگی از ایران خودرو دریافت کرد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین