سه شنبه 29 اسفند 1402-12:17 شمسی /3/19/2024 12:17:29 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:24726
  • زمان انتشار:سه شنبه 25 خرداد 1400-11:56
قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش اعلام كرد:

با توجه به كاهش ۵۰ درصدي تعهدات گروه خودروسازي سايپا، عرضه مناسب خودرو در بازار و حذف واسطه ها از فرآیند عرضه خودروهاي مجموعه سايپا، قرار شد از برنامه آينده پيش فروش محصولات، برخي از محدودیت‌های ثبت نام برای فروش تعدادی از محصولات سایپا حذف شود.
كاهش ۵۰ درصدی تعهدات گروه سايپا/ حذف برخی از محدودیت‌های ثبت‌نام متقاضيان

به گزارش خودرونامه، مجيد باقري؛ قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در حاشيه مراسم قرعه كشي طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول سايپا، گفت: با استمرار برگزاري طرح هاي فروش فوق العاده و پيش فروش خودرو، بازار فروش برخی از محصولات سايپا به آرامش و ثبات رسيده است.

وي ادامه داد: در راستاي استمرار آرامش بازار و حذف رفتارهاي سودجويانه، در پيش فروش آينده كه به زودي بخشنامه آن اعلام خواهد شد، برخي از محدوديت های ثبت نام كاهش پيدا خواهد كرد كه از جمله آن مي‌توان به حذف الزام در رهن بودن يكساله سند خودروها و حذف ممنوعیت ثبت نام و صدور فاكتور نزد مجموعه‌هاي سايپا و ايران خودرو در ۴۸ ماهه گذشته، اشاره كرد.

باقري خاطرنشان كرد: با حذف برخي از محدودیت هایی كه در گذشته و با دستور کمیته خودرو وزارت صمت به منظور کنترل التهابات کاذب بازار خودرو اعمال شده بود، تعداد بیشتری از مردم عزیزمان امكان ثبت نام و خريد خودرو از کارخانه را خواهند داشت و اين امر كمك خواهد كرد كه قيمت خودرو در بازار به صورت هيجاني افزايش پيدا نكند.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش درباره تعهدات سايپا و اينكه روند تحويل خودروها به مشتريان چگونه است، اظهارداشت: گروه خودروسازي سايپا در اوايل سال ۹۸ حدود ۵۲۰ هزار دستگاه خودرو تعهد داشت كه با همت مدیریت ارشد گروه، تلاش كارگران خط توليد، شبكه تامين و ساير بخش هاي مرتبط موفق شديم توليد خودرو را به‌گونه ای ساماندهي كنيم که کل تعهدات سايپا ۵۰ درصد كاهش یافته و به حدود ۲۶۰ هزار دستگاه خودرو برسد.

وی‌ افزود: در اين ميان تاخير در تحويل خودروها به مشتريان هم كاهش قابل توجهي داشته است و مجموعه سايپا در تلاش است تا تاخير در تحويل خودروها را به حداقل برساند.

باقري درباره اينكه فروش فوق‌العاده كه براي آن زمان ۹۰ روزه در نظر گرفته شده است آيا با تاخير به دست مشتريان مي رسد يا خير، گفت: بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته تمام سعي ما بر اين است كه خودروها كمتر از سه ماه آینده تحويل منتخبين شود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین