سه شنبه 29 اسفند 1402-6:19 شمسی /3/19/2024 6:19:45 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:24719
  • زمان انتشار:دوشنبه 24 خرداد 1400-15:30
قائم مقام معاونت اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

فرهاد تقوی منش گفت: قطعه سازی کروز با وجود مدیران برجسته، کارآفرین و جهادی توانسته پایه های کلیدی صنعت قطعه سازی در کشور را رونق و به خودکفایی حداکثری برسد.
کروز در راستای اهداف گام دوم انقلاب به نوعی حماسه آفرینی کرده است

به گزارش خودرونامه، قائم مقام معاونت اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.
در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید گروه بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط قائم مقام معاونت اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.
فرهاد تقوی منش همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این شرکت بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.
فرهاد تقوی منش قائم مقام معاونت اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درحاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: در بدو ورودم به کروز احساس افتخار به غرور ملی ام کردم، چرا که در یک بخش خصوصی مدیران برجسته، کارآفرین، جهادی و وطن دوست توانستند پایه های کلیدی صنعت قطعه سازی در کشور را رونق بخشیده و به خودکفایی حداکثری برسند.
وی با ابراز خرسندی از اشتغالزایی دختران این سرزمین که با حداکثر نفرات در کروز جذب و شاهد اشتغالزایی گسترده در این مجموعه هستیم، بیان داشت: از مدیرعامل این شرکت قطعه سازی تقدیر می کنم، چرا که کروز در راستای اهداف گام دوم انقلاب که همان منویات مقام معظم رهبری با رویکرد توجه به تولید و اشتغالزایی است به درستی گام برداشته و به نوعی حماسه آفرینی کرده است.
تقویت و حمایت از صنعت قطعه سازی نکته ای بود که قائم مقام معاونت اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بر روی آن تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه راهبردی سند چشم انداز ۱۰ساله، پیشنهاد می کنیم بخش های خصوصی همچون کروز و بهمن چالش ها و مشکلاتی را که منجربه توقف برخی عملیات ها در بخش تولید شده است را مطرح و اگر راهکاری دارند ارائه دهند تا بتوانیم مسیر رفع موانع آنان را به درستی ترسیم کنیم.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین