جمعه 10 فروردين 1403-14:9 شمسی /3/29/2024 2:09:41 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:24084
  • زمان انتشار:دوشنبه 11 اسفند 1399-14:1
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح خط تولید انبوه گیربکس شش سرعته در شرکت نیرومحرکه قزوین، این اقدام را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خود اتکایی، درون‌زایی و اعتماد به جوانان ارزیابی کرد و گفت: این دستاورد هم‌سو با اقتصاد مقاومتی است که تاکید آن بر استفاده از ظرفیت ها و تولیدات داخل است.
تولید گیربکس جدید ایران خودرو حاصل تلاش نیروهای خلاق است

به گزارش خودرونامه، روح الله عباسپور افزود: این دستاورد ویژه را هم چنین می‌توان در راستای تاکیدات سردار شهید سلیمانی که معتقد بودند فرصت هایی که در تهدیدها وجود دارد، ممکن است در خود فرصت ها نباشد، ارزیابی کرد.
وی با بیان این‌که در شرایط محدودیت کرونایی و جنگ اقتصادی، تولید محصول جدید ایران‌خودرو، فرصت بسیار مناسبی بود که از دل تهدیدها بیرون آمد، عنوان کرد: وقتی که نیروهای مبتکر، خلاق و جوان کشور دست به کار می شوند، می توانند محصولات نوآورانه این چنینی را خلق کنند.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در ادوار هشتم، نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که این اقدام سرآغاز برای دستیابی به جهش و موفقیت بیشتر در صنعت خودروسازی کشور است، اظهار کرد: تولید گیربکس شش سرعته می تواند گام موثری در راستای ارتقای کیفیت محصولات باشد. در دنیای امروز، بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی زمانی می توانند ادامه حیات دهند که در شرایط رقابتی و اقتصاد بدون مرز، محصولات خود را ارتقای کیفیت دهند.
وی با بیان این‌که تولید گیربکس شش سرعته قدم بسیار خوبی در جهت کاهش مصرف سوخت و کیفیت بخشی به خودرو است، تعامل ایران‌خودرو با دانشگاه‌ها و شرکت های دانش بنیان و نیز استفاده از تجربیات هوا فضای سپاه در این پروژه را اقدام مناسب در جهت بهینه سازی ظرفیت‌های موجود خواند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین