جمعه 10 فروردين 1403-13:31 شمسی /3/29/2024 1:31:26 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1773
  • زمان انتشار:جمعه 29 تير 1397-20:19
مرکز مدیریت راه‌های کشور؛

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های کشور؛ بیشترین تردد در مسیر آزاد راه تهران - کرج بوده است.
محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد

خودرونامه|براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. 

طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۱۹۵ تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:



محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۷ تیر تا شنبه۳۰ تیر۹۷
۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۲۷ تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۴/۳۰ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
۲. سواری:

محور کندوان: 

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۴/۲۹ تا ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۹۷/۰۴/۳۰ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۴/۲۹ تا ۱ بامداد روز شنبه ۹۷/۰۴/۳۰ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملان موادسوختی ویافاسدشدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳.۲-محور هراز:

الف- تردد تمام تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

ب- تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۲۷ و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۷/۰۴/۲۸ و ۹۷/۰۴/۲۹ از محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

۱- محوررامیان- اولنگ–شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک–دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۳- محور گیوی– خلخال، واقع در استان، از مورخ ۳۱ خرداد ۹۷ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین برای وسایل نقلیه سبک از طریق مسیر دسترسی به آبگرم گیوی و برای وسایل نقلیه سنگین از محور جدیدالاحداث سه راهی فیروزآباد به خلخال است.

۵-محور ایلام-اسلام آباد غرب واقع در استان ایلام، از مورخ ۱۳ تیر ۹۷ تا اطلاع بعدی به دلیل رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه مسدود است.


منبع:ميزان

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین