چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403-11:20 شمسی /4/24/2024 11:20:22 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:12549
  • زمان انتشار:چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399-18:54

رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه شورا به هیچ عنوان مسئول اعلام قیمت جدید خودروها نیست، گفت: شورای رقابت براساس قانون دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را تعیین کرده و باید ستاد تنظیم بازار قیمت های جدید را به خودروسازان ابلاغ کند.
شورای رقابت: قیمت خودرو را اعلام نکرده ایم

به گزارش خودرونامه، رضا شیوا با اشاره به انتشار جدولی تحت عنوان قیمت تعیین شده برای محصولات ایران خودرو و سایپا توسط شورای رقابت، اظهارداشت: این جدول مربوط به بررسی‌های ابتدایی شورای رقابت برای تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو بود که نهایی نیست و بعد از برگزاری جلسات مختلف ستاد تنظیم بازار با اصلاحاتی همراه شد. وی با بیان اینکه در این جدول قیمت های کارخانه درج شده بود، افزود: البته باید توجه کرد که به قیمت های کارخانه هزینه های مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری و بیمه که در مجموع 14 درصد است هم اضافه خواهد شد.

وی با اعلام اینکه بعد از جمع بندی های انجام شده برای محصولات ایران خودرو مجوزافزایش 10 درصدی و برای سایپا  مجوز  افزایش 23 درصدی نسبت به قیمت بهمن ماه 97 صادر شد، افزود: البته قرار شد خودروسازان به شرط رعایت وزن تیراژ، اجازه تغییر درصدها را برای  افزایش قیمت محصولات خود داشته باشند.

منبع:تسنیم


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین