شنبه 1 ارديبهشت 1403-10:53 شمسی /4/20/2024 10:53:53 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1071
  • زمان انتشار:دوشنبه 6 دی 1395-18:6
خودرونامه گزارش می دهد:

شرکت هیوندایی با تولید خودرو آی 20 در کرمان موتور، رسما همکاری خود را با خودروسازان ایران آغاز کرد.
بازگشت هیوندایی به ایران با تولید آی 20 در کرمان/ اکران اولین خودرو پسابرجامی تا پایان هفته

به گزارش خودرونامه، هیوندایی پس از سال ها غیبت در خطوط تولید خودرو دوباره به کرمان بازگشت تا در کنار شریک قدیمی خود تولید آی 20 را آغاز کند.

بر اساس این گزارش نخستین نمونه های آی 20 در کرمان موتور به تولید رسیده و این هفته در نمایشگاه خودرو کرمان برای اولین بار به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیران کرمان موتور هنوز درباره آینده همکاری و میزان ساخت داخل محصولات هیوندایی در ایران توضیح نداده اند اما به نظر می رسد کرمان موتور در نظر دارد با تولید آی 20  محصولاتی را روانه بازار کند که از نظر کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش توان رقابت با محصولات جدید پژو سیتروئن و رنو نیسان را در ایران داشته باشند.

خودرو آی 20 این هفته در نمایشگاه خودرو کرمان به نمایش گذاشته می شود تا کرمان موتور به عنوان قطب سوم تولید خودرو در کشور اولین خودرو پسابرجامی کشور را به اقتصاد ایران معرفی کند.

به گزارش خودرونامه حجم موتور این خودرو 1368 سی سی بوده و دارای استاندارد یورو 6 هست.

آينه الكتروكروميك، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو (2 کیسه هوا)، سیستم پخشDVD  و MP3  سنسور پارك عقب، چراغ مه شكن جلو و عقبABS + EBD ، سیستم كنترل پایداری الکترونیکي (ESC كامپيوتر سفري، كنترل سيستم صوتي از روي فرمان، تهويه مطبوع اتوماتيك، سیستم كنترل ايستايي در سربالايي (HAC) اخطار دهنده فشار باد چرخ ها (TPMS) سنسور باران، محفظه خنك نگهدارنده و دوربین دید عقب از تجهیزات این خودرو عنوان شده است.

آنگونه که خودرونامه کسب اطلاع کرده، هنوز قیمت قطعی این خودرو اعلام نشده است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

منبع:خودرونامه

نظرات کاربران

آخرین عناوین